INFORMACJE

INFORMACJA DLA STRON POSTĘPOWANIA KONTAKTUJĄCYCH SIĘ TELEFONICZNIE:

Aby uzyskać informacje w swojej sprawie, należy przygotować dane które pozwolą na identyfikację rozmówcy imię i nazwisko,
adres, numer PESEL oraz sygn. sprawy KM – znajdującą się w lewym górnym rogu pisma otrzymanego od komornika  (w formacie: KM 0000/00).

INFORMACJA DLA OSÓB DOKONUJĄCYCH WPŁATY:

Wpłaty należy dokonywać na numer rachunku podany w piśmie otrzymanym od komornika Bartosza Borkowskiego.
Numer rachunku wskazany przez komornika jest indywidualnym rachunkiem bankowym w danej sprawie.

Dokonując wpłaty należy w tytule przelewu wskazać:   Imię, Nazwisko dłużnika oraz koniecznie sygnaturę sprawy KM - znajdującą się w lewym górnym rogu pisma otrzymanego  od komornika (w formacie: KM 0000/00).

Osoba nie dysponująca rachunkiem bankowym wskazanym w piśmie winna jest dokonywać wpłat na rachunek bankowy;
ING BANK ŚLĄSKI S.A. 48 1050 1575 1000 0023 5320 2100
Przy wpłatach dokonywanych spoza terenu Polski dodatkowo należy wskazać kod SWIFT:  
INGBPLPW

mapa

SKORZYSTAJ Z FORMULARZA ABY PRZESŁAĆ WIADOMOŚĆ

OFERTY PRACY

Branża: Administracja/praca biurowa 
Data rozpoczęcia: od zaraz 
Miejsce pracy: ul. Krakowska 52 Wrocław
Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie
Wymiar czasu pracy: cały etat

Zakres obowiązków: 
  • praca biurowa,
  • obsługa spraw egzekucyjnych,
  • kontakt telefoniczny ze stronami postępowania.
Wymagania: 
    • zdolności organizacyjne,
    • komunikatywność,
    • praca w zespole,
    • dobra organizacja pracy
    • mile widziane doświadczenie pracy w call center,
    • mile widziane doświadczenie pracy w kancelarii komornika
    • mile widziany status studenta zaocznego na kierunkach administracja lub prawo.

Branża: Administracja/praca biurowa 
Data rozpoczęcia: od zaraz 
Miejsce pracy: ul. Krakowska 52 Wrocław
Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie
Wymiar czasu pracy: cały etat

Zakres obowiązków: 
  • praca biurowa,
  • uzupełnianie bazodanowe,
  • skanowanie dokumentów,
  • obsługa spraw egzekucyjnych,
  • kontakt telefoniczny ze stronami postępowania.
Wymagania: 
  • wykształcenie średnie/ wyższe,
  • zdolności organizacyjne,
  • zaradność,
  • komunikatywność,
  • praca w zespole,
  • mile widziane doświadczenie pracy w call center,
  • mile widziane doświadczenie pracy w kancelarii komornika.

Zapewniamy tłumacza języka migowego

Osoba chcąca skorzystać z usług tłumacza migowego jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.